Мода
Добре дошли в света на Ги Ларош и Марсел Маронжю
Модна къща „Ги Ларош” се отличава с изключителна елегантност и стил. Тя предлага продукти, свързани със света на дрехите, парфюми, часовници, кожени стоки и дори мода за дома.
Ги Ларош подчертава контурите на женското тяло. Ето защо марката е така популярна и харесвана от много светски дами и звезди. На раздаването на наградите „Оскар” неотдавна Хилъри Суонк и Шарлийз Терон бяха в тоалети на именития дизайнер. И двете дами получиха аплодисментите на публиката за одеждите, които носеха.
„Ги Ларош” е за изтънчени, фини, модерни и елегантни дами, които ценят френския стил. С двете си основни насоки Guy Laroche Paris Couture и Guy Laroche Femme марката предлага на дамите високо качество на облеклата за всеки случай.
Ги Ларош е френски моден дизайнер, роден на 16 юли 1921 година в Ла Рошей, Франция. Той е основателят на невероятната знаменита компания. Започва кариерата си в магазин за шапки и от 1949 година Ларош работи за Джийн Десе и става негов асистент. През 1955 година посещава Щатите, за да изследва методите на правене на облеклото тип „готово за обличане”. През 1956 или 1957 година основава ателие за висша мода на 37-мо авеню „Франклин Рузвелт” в Париж. Много добре е приета първата му колекция, той въвежда отново ярките цветове като розово, оранжево, коралово, топаз и тюркоазено. Дрехите му следват извивките на врата и на гърба. Известен е с това, че е скромен и благ човек – за разлика от надменните парижки дизайнери. Той не прави висша мода, а създава практични дрехи за дами. И за американския пазар е единственият, който твори отделно.
През 1961 година се премества в по-голям квартал, на 29-о авеню в Париж, където отваря бутик и представя одеждите, които създава. През 1966 година Ларош въвежда Fidji, първия негов аромат за жени, и създава дрехи за представителите на силния пол.
През 2007 година френско-шведският дизайнер Марсел Маронжю поема ролята на артистичен директор на модна къща „Ги Ларош”.
Той смята, че през 80-те години всичко опира „до външния вид, парите и силата на обличането. Потребителят не бе така важен. Фотографите и стилистите отидоха твърде далеч в търсенето на нещо изненадващо и шокиращо, въпреки че имаше нереални супермодели.
Живеем в една нова ера, където дизайнерът трябва да е в контакт с потребителя и да му нашепва, че модата може да е както забавна, така и лесна. Следователно аз се опитвам да правя всичко интересно – лични дрехи, лесни за комбиниране и на приемливи цени. Има ново поколение с напълно различно отношение към модата. Вярвам, че дрехите са важен и интересен начин на комуникация. Така че е важно да караш потребителя да се чувства комфортно и сигурно в тях, както и да извлечеш най-доброто от тях.
Силуетът е основното ми занимание. Детайлите са на второ място и трябва да бъдат избягвани, доколкото това е възможно.”
Марсел Маронжю вижда модния дизайн като страхотно и изтънчено средство на комуникация. Той иска хората да могат да изживеят фантазиите си, като носят дрехите, които той създава, както и да открият онова, което той нарича la vie plus belle, хубавия живот.
Маронжю дизайнира дрехи, които са класически елегантни, секси, съвременни и лесни за поддържане. Стилът му е винаги силен и отчетлив, кройката – винаги изчистена и права. Той набляга на контурите и формата на човешкото тяло, подчертава извивките. Използва стреч материи, естествени класически фибри, често с малък процент ликра – всичко това му помага да получи желания силует. Клиенти са млади, съвременни и модерни дами, които са слаби и добре поддържани, секси, а на всичкото отгоре те отказват да се обличат в скъпи тоалети. Маронжю привлича клиентелата си по логичен, бизнес начин, и скоро след създаване на компанията дрехите се продават в много бутици в Швеция, Великобритания, Италия, Франция, Япония и Щатите.
Марсел Маронжю черпи вдъхновението си от различни източници – любимите му дизайнери са Жак Фат и Кристиян Диор, двама мъже с огромно влияние през 40-те и 50-те години на модата, период, в който Марсел се придържа към дизайнирането. Той обожава хард рока и през 1991 година дори нарича компанията си по името на албума на „Аеросмит” Permanent Vacation. Други негови любими музи са художникът Никола дьо Стал, писателят Греъм Грийн и продуцентите Мартин Скорсезе и Питър Грийнауей.
Марсел Маронжю се гордее от факта, че дрехите му са 100 процента френски. Mострите се правят в студиото му в Париж, но се произвеждат във Венде. За дрехите на този дизайнер са много присъщи намаленията. Освен с дрехите компанията се занимава с линия аксесоари, обувки, огърлици, колани, чанти, обувки, шапки и други. Тъй като в Париж е базата на дейностите на Маронжю, той сега се налага като един от водещите млади дизайнери. И дрехите му, както и Париж, са изпълнени с енергия и романтика. 1999 година е най-успешната му година. В Париж чества първото десетилетие от композитната порцеланова Artoria за Limoges, възглавници и бельо, и получава наградата на Elle Sweden за дизайнер на годината. Настоява Ню Йорк сити да покаже лицето на десетата му модна колекция. Според Boston Herald той изразява самоувереност – „Просто трябва да сте на правилното място в точния момент”, твърди той.
В момента Марсел е създател на парфюмна вода By Marcel за гиганта Орифлейм и прилежащите аксесоари към нея.
Насладете се на модерен блясък с парфюмната вода By Marcel. Разкошни нотки на скална роза се сливат с елегантността на турска роза за ултраженствено ухание. Нежността на аромата плавно преминава към чувствеността и пленяващата изтънченост на велура. 50 мл
Цена: 41.90 лв.
Парфюмът се продава заедно с топаксесоари за сезона – чантичка и колан.
By Marcel Purse
Чантичка-портмоне By Marcel
Стилно дизайнерско портмоне, което можете да използвате и като миничантичка, комбиниращо изчистени линии с бляскав черен цвят и елементи в нежно розово. Перфектният завършек за нощ в града. Размери: 20 х 2 х 9 см
By Marcel Belt
Колан By Marcel
Добавете доза светски шик към имиджа си с този лъскав колан с тока, украсен с елементи в нежно розово. Можете да го носите самостоятелно или да го съчетаете с чантичката-портмоне By Marcel. Дължина: 110 см (без токата).