Актуално
ТУРНЕТО НА МАДОНА ЗАВЪРШИ В ИЗРАЕЛ С ИСТИНСКИ РЕКОРД ПО ПОСЕЩАЕМОСТ

Турнето на Мадона „Sticky & Sweet” влезе в историята вечерта на 1ви септември с последните си два концерта в Тел Авив, Израел. Материалното момиче заслужено оправда този свой псевдоним, защото „Sticky & Sweet” се превърна в най-успешното турне на соло изпълнител в историята на музиката за всички времена. След 85-те концерта от началото му през 2008, турнето събра повече от три и половина милиона фенове в 32 страни с обща печалба от 408 милиона долара. Това съобщиха организаторите от Live Nation.
Мадона остана в историята с най-голяма посещаемост в Цюрих, Швейцария, където публиката й беше най-многобройната, събирана някога в страната – 72 000 души. Шоуто й в Швеция, видяно от 119 000 души, счупи рекорда за най-печелившо шоу в страната. В Хелзинки, Финландия за „Sticky & Sweet” са продадени над 85 000 билета, което го превръща в най-посещавания концерт в цяла Скандинавия. Огромна посещаемост е регистрирана също и в Буенос Айрес, Аржентина (256 000), Сантяго, Чили (146 000), Сао Паоло, Бразилия (203 000), Талин, Естония (72 000), Варшава, Полша (79 000), Букурещ, Румъния (65 000).
У нас 55 000 души бяха свидетели на това грандиозно събитие на столичния стадион Васил Левски, което също е своебразен рекорд за България. Звездата остана искрено щастлива от емоционалността на българските фенове и изказа благодарности за страхотното шоу, както към организаторите от българска страна, така и към зрителите, които станаха съпричастни на това уникално преживяване. Хора от екипа й признаха, че рядко са били посрещани от толкова жива и възторжена публика. Атмосферата на стадион Васил Левски беше уникална и неподправена, такава каквато може да бъде създадена само у нас!
„С турнето си „Sticky & Sweet”, Мадона доказа, че за нея няма граници в това, което може да постигне както творчески, така и комерсиално”, казва Артър Фогел, управител на Live Nation Global Music и генерален мениджър на Global Touring.
„Sticky & Sweet” счупи предишния рекорд на Мадона за най-успешно турне на соло артист, поставен с Confessions Tour през 2006 г., което й донесе 194 милиона долара.
Предстоящия албум “CELEBRATION” – пълната колекция с песни на Мадона, подбрана от самата нея ще бъде на пазара през септември.