Актуално
В България работят над 20000 кафетерии, а всяка година българинът изпива над 457 милиона чаши кафе напитки извън пределите на дома си.


В България работят над 20000 кафетерии, а всяка година българинът изпива над 457 милиона чаши кафе напитки извън пределите на дома си. Огромна част от заведенията са независими и се притежават от един собственик, но в България все по-силно навлизат големи и световно известни вериги кафе-шопове, предлагащи нови, специални и интересни напитки на висока цена. Това оказва силен натиск върху независимите кафетерии, както по отношение на предложенията за нови кафе напитки, така и по отношение на тяхното агресивно налагане. Лансирането на разработените от NESTLE Professional нови специални решения за собствениците на независими кафетерии NESCAFE Lattes и NESCAFE Lungo ще позволи на кафетериите да предложат специални, интересни и

Една от най-консумираните напитки на българския пазар за незабавна консумация е т.нар „дълго кафе”. В сегмента на кафетерии повече от 45% от изпитите чаши напитки са на кафе основа, а 56% от тях са дълго кафе. Възприемано като дълга версия на обикновеното еспресо, дългото кафе се предпочита от по-голямата част от консуматорите на кафе-напитки. Освен че е по-дълго от обикновеното еспресо, дългото кафе се възприема от хората и като по-слабо поради факта, че в него има повече вода. Всъщност истината е, че дългото кафе в България е напитка, която представлява „преекстратирано”, „прекомерно извлечено” еспресо. То се получава от единична доза изпечено и смляно кафе /6-8гр/, но за да се достигне количеството от 80-120 мл. водата остава в контакт с кафето за повече от 35-45 секунди, а това води не само до влошаване на външния вид на напитката и липса на плътност и
