Актуално
Глория е новото рекламно лице на a’s fashion for living за пролет - лято 2009
Глория е новото рекламно лице на a’s fashion for living за пролет - лято 2009
На пресконференция в хотел „Хилтън” модна къща „Аристон С” представи най-новото си рекламно лице за лятната колекция a’s fashion for living за 2009 година – Глория. На сцената, във видеоклиповете или на светски събития, тя винаги е блестяща. Безупречният й вкус я е превърнал в модел на подражание и модна диктаторка. Освен впечатляващото присъствие на Глория, гостите успяха да видят и пролетно – лятната колекция, представена от топ моделите на „Визаж” и „Ивет фешън”.
Монобранд бутик с изцяло обновена концепция на модна къща Аристон С ще отвори врати в началото на следващата година. Вътрешно архитектурните решения са дело на Antonio Venturella - архитектурното бюро, което разработва интериорните проекти за марката, като новата монобранд концепция стриктно ще се следва за магазините в и извън страната. В бутиците ще се предлагат колекциите Ariston S, a’s и a’smove. Известното италианското студио беше предпочетено пред други емблематични и вече доказали се в тази област дизайнери, заради своите постижения в областта на интериорните решения.


Балонът на Марадона вталява българите
В клиника „Малинов” беше сложен стотния балон от доктор Мариета Гечева. Тя е един от най-добрите специалисти в България, който поставя такъв вътрестомашен балон. Вече са сложени сто балона на пациенти, които показват много добри резултати. Те отслабват между 20 и 49 килограма. Тези, които спазват елементарен хранителен режим, а също и двигателен режим, имат по-добри резултати. Максималната продължителност на носене на балона е шест месеца. Изваждането му е също така неоперативно, през устата и пациентът, както и при слагането, е под упойка.
BIB системата представлява балон, който в изпразнено състояние е обхванат в тънко чорапче. Диаметърът и дължината му са колкото палеца на ръката на човека. Този балон е свързан с катетър, през който се пълни. Така описаният балон се въвежда през устата и през хранопровода (неоперативно) в стомаха. Под контрола на ендоскопски апарат балонът се пълни със физиологичен разтвор и с метиленово синьо между 400 и 700 ml (това което се случва се вижда на голям монитор). Катетърът, през който е бил напълнен балона, се издърпва и самият балон остава свободно подвижен в стомаха.
До момента много известни личности и холивудски знаменитости са отслабнали с помощта на вътрестомашния балон, а Марадона е един от тях. За разлика от останалите, той публично доведе това до знанието на световните медии.
Converse отбеляза своя 100 годишен юбилей
Марката Converse, носена от поколения бунтари, отбеляза края на 100- годишната и началото на новата си история с нестандартно ревю и изложба “Converse in your mind” в галерия „Академия”, сградата на НХА. На ревюто, посветено на века на Converse, бяха представени както легендарните модели кецове, превърнали обувката със звездата в модна икона от световен мащаб като Chuck Tailor® All Star®, Jack Purcell®, One Star®, и модели от най- новите колекции, сред които специалните тематични кецове с автограф на Кърт Кобейн вокал на група „Нирвана”, „Блек Сабат” и „Доорс”. На сцената, преобразена в място от градския пейзаж, колекциите показаха момичетата на Converse и танцьорите от Electric Force Crew. В духа на Converse - символ на независимите хора, които гледат напред, водещ на събитието беше Дидо от D2. По случай юбилея си, марката организира конкурс “Converse in your mind”. В него взеха участие 90 млади творци от различни специалности на НХА.


Стартира най-новото туристическо предаване на Нова Телевизия - „4 посоки”
Продуцент и водещ на предаването е Антония Точева, позната на зрителите като автор и водещ на „Глобусът” по bTV. След седем години работа за частната медия, Антония решава да създаде продуцентска къща „Глобусът Къмпани”. Събира екип и съвместно с фирмите Алфа Тур и Тез Тур, изготвят концепция за ново и различно предаване за туризъм. „4 Посоки” ще отвежда зрителите до познати и непознати места, всяка събота от 11:30. Режисьор на предаването е Гергана Белинска. „4 Посоки” е туристическо риалити, предназначено за любознателните зрители, които полезни съвети за това как да се чувствате у дома навсякъде по света.
Ресторант «Македонската къща» отвори врати
Там можете да се докоснете до атмосферата на македонската култура и фолклор, да вкусите от чудните гозби, да се полюбувате на песните и танците на ансамбъл «Разложенче». Ресторантът «Македонската къща» е на два етажа, като на първия уютната обстановка се допълва от буйния огън на камината, който връща всеки посетител към неговите корени и спомена за топлото домашно огнище. На втория етаж има големи и просторни зали, както и удобни сепарета със страхотна гледка навън. През лятото всички прозорци се свалят и така зимната градина се превръща в лятна. Ресторантът има сериозните амбиции не само да приема гости за хранене, а и да бъде отлично място за опознаване на македонския бит и култура. Ще се посрещат туристически групи от България и чужбина, ще се вихрят сватби, празненства, рождени дни, годишнини, и други семейни и приятелски събирания. Уникалното битово заведение се намира срещу Зимния дворец в Студентски град. Специално за всички гости изпълнителите Дарко и Евануела сготвиха любимите си македонски гозби – тафче на гафче и колбас, които в комбинация с ненадминатото македонско вино направо замаяха главите на всички присъстващи.
Елеонора готви на Владо Манчев пица с четири сирена
В хитовото заведение „Червената къща 2” куп звезди и знаменитости опитаха своите кулинарни умения. На обявената Седмица на пицата бяха поканени Силвия Кацарова, Елеонора Манчева, Ан Джи, Венци Мартинов, Мис България Вселена Галена Стоичкова и Мисис България Екатерина Дунева, които предложиха своите нови рецепти на готвача на звездите Иван Кашкавала. С помощта на натурални продукти като миди, скариди, раци, екологични домати и други зеленчуци, те подготвиха своите любими пици. Елеонора впечетли всички не само с красота, но и с невероятни умения. Тя подготви пица с миди и скариди, която е любима на Владо Манчев, а Иван, както е логично я овкуси с истински кашкавал, произведен от сърцето на Родопите. Когато не са в България Ели, както галено я нарича футболиста, не пропуска случай да покаже своите кулинарни способности. Ан Джи, известна с красивата си гръд, изуми и със сръчност при приготвянето на пица „Мис Фитнес”. Нейната пица беше с възможно най-малко калории, но в същото време много вкусна. В края на шоуто Венци Мартинов изненада със своя специалитет „Горски цар”, с който сюрпризира всички журналисти и гости, дошли да уважат официалното обявяване на Седмица на пицата в „Червената къща 2”.
София, ул”Парчевич” 33
Andrews/fashion studio представи новата си колекция
ANDREWS/FASHION STUDIO представи колекцията си Есен/Зима 2009 с изискано ревю в столичния ресторант „Континентал плаза”. В моделите за този сезон дизайнерите на ANDREWS/FASHION STUDIO преплитат класическия шик, разнообразните цветове и естествените материи. Колекция Есен/Зима 2009 е създадена за динамичния и съвременен мъж, за неговото делово ежедневие и за свободното му време. Моделите са функционални и удобни. Естествени тъкани и материи, премерени детайли, изчистен силует – по този начин дизайнерите на мъжкото модно студио създават образа на съвременния мъж – елегантен, но и спортен, със самочувствие и усет към модата, стилен и защо пък не и екстравагантен. Лице на колекцията е за втори сезон Владо Карамазов.
Деси Банова може да ви венчае нестандартно
Отскоро Деси Банова има собствена агенция за организиране на сватби. Ако ви предстои да сключите брак, Деси може да ви предложи някои по-нестандартни идеи. Например можете да се ожените в старинен замък в Испания, в средновековен стил. Защо пък да не се вречете във вечна вярност на кораб по течението на река Дунав или в самолет например – докато летите във въздуха, или на място като Националния исторически музей. Агенцията може да ви предложи този специален за вас ден да бъде организиран в някои от многото красиви кътчета на България като архитектурните резервати Жеравна, Боженци или Широка Лъка във възрожденски стил с народни носии, с типично български обичаи и ястия. Ако сте любители на зимните спортове, сватбената ви церемония може да се изнесе на върха на самата писта. Напоследък младите хора търсят нещо по-нетипично и държат сватбеният им ден да бъде различен и запомнящ се. Самите младоженци също имат различни идеи относно това какво да бъде тържеството. Разбира се, класическата традиционна сватбена церемония също винаги ще бъде на мода.
Организирането на сватбата започва със запазване на залата и конкретната дата, ангажирането на ресторанта и църквата, изработката на поканите и всички останали детайли.
Нещо, което се налага отскоро и у нас като мода, е американската традиция да се организират ергенски и момински партита.
Desibanova agency ви предлага сватбен пакет „Вълшебство“, който включва всичко от изготвяне на сватбения бюджет и подробен сценарий до... черешката на ягодовата торта.
Красивата синоптичка от Нова телевизия си представя собствената сватба пищна и стилна, с красива украса и много гости.
Само изчакайте да минат коледните пости и можете да ангажирате Деси да подготви вашата сватба, сайтът на агенцията е www.desibanovaagency.com.
Декември 2008