Актуално
ОЧИЛА „КВЯТ” СТАРТИРА КАМПАНИЯ ЗА БЕЗОПАСНО ШОФИРАНЕ С ОЧИЛА
На пресконференция беше обявен стартът на кампанията за безопасно шофиране с очила, чийто инициатор е българската марка очила „Квят”. Кампанията се реализира с официалната подкрепа на Главна дирекция „Охранителна полиция” и има информационен характер.
Всички участници в пресконференцията бяха единодушни за това, че лошата видимост е съществен проблем за всеки шофьор, а доброто зрение и/или правилно коригираното зрение е фактор от първостепенно значение за безопасното шофиране. Целта на кампанията, както обясни Павел Цветков, е да допринесе за по-безопасното и отговорно поведение на пътя, като се постави акцент върху значението и важността на доброто зрение при шофьорите.Периодът на кампанията за безопасно шофиране с очила обхваща месеците юли, август и септември – време на активни пътувания и натоварено движение по пътищата на България. Активността на кампанията ще е съсредоточена в интернет пространството и в директната комуникация с хората в оптическите магазини. Кампанията предвижда непредставително проучване по темата за шофирането с очила. Специална анкета ще може да попълни всеки, който желае, както в сайта на “Квят” www.kwiat-bg.com, така и в оптики в цялата страна.