Актуално
ИЗВЕСТНАТА ТУРСКА МАРКА COLIN’S ИДВА В БЪЛГАРИЯ
Colin’s отварят първия си магазин в София в Сердика Център
София, 22 март 2010 година. Световно известната марка за ежедневно облекло Colin’s стъпва официално на българския пазар като част от плановете си за експанзия на пазарите в Източна Европа. Компанията планира откриването на осем магазина в България за период от две години, общата инвестиция се оценява на 2 милиона долара, като ще бъдат разкрити повече от 100 нови работни места. Успешната история на Colin’s започва през 1983 година и благодарение на своя специален стил и директна комуникация с клиентите, в момента компанията управлява повече от 470 магазина и 60 щанда, общо 530 точки на присъствие в повече от 30 държави. Компанията е горд собственик на най-голямата фабрика за производство на джинси в Европа и оперира други производствени мощности в Турция и Египет. НОВИ КОЛЕКЦИИ В БЪЛГАРИЯ Клиентите в България ще бъдат зарадвани от последните линии за летния сезон 2010 година, а основната тема е Африканско сафари. Стайлингът е семпъл и изчистен, а цветовете са вдъхновени от природата и нейното влияние върху съвременния свят. Колекцията „Заливът на моряците” комбинира френския стил на синьо-червени раирани пуловери със стеснените панталони (чинос) и осигурява комфорта и усещането за пътуване по море. Дву и трицветните раирани фанелки, ризи и дамски рокли ще са особено популярен стил през лятото. Индиго, жълто, розово, лилаво, ярко и бледо зелено са основните цветове в колекцията, като придават на модерните хора индивидуален вид за най-горещите месеци на годината. Памукът е най-често използваната материя в тази колекция. Темата „Rock the pop” за 2010 година е инспирирана от рок-музиката, но добавя към тъмните рок-цветове и закачливият стил на поп-културата. Черно, индиго, антрацит къпина контрастират на неоновите десени от осемдесетте – зелен лимон, киви, бонбонено розово и ултрамарин. Широки тениски или тесни класически рокаджийски фанелки се комбинират много добре с карго-панталони. Аксесоарите напомнят за златните времена на поп-а от осемдесетте. Линията „Тропикана” идва с ярки и живи летни цветове като лимонада, киви и речно синьо. Тъканите за борд-шортите и бермудите са 100% микрофибър, което позволява улеснена грижа и свобода на движението. Colin’sДрехи за свободните хора от Турция към света ... Colin’sColin’s отразява динамичния стил на живот и разказва историята на щастието. Марката създава свят без граници и персонализира свободата и чувството за модерност. Днес Colin’s е необходимост за всеки, който предпочита спортния стил и търси нещо специално, дизайнът удовлетворява очакванията и желанията на младежите във всеки аспект на техния живот. За повече информация посетете www.colinsjeans.com