Актуално
Световноизвестната марка Celio*, френска мода само-за-мъже: още едно измерение на шеметния успех
Пътуването до Париж само за пазаруване, вече не е необходимо
Celio*, известната френска марка - мода само за мъже, открива на 16 март, вторник, в Сердика Център София, петия си магазин! Колекциите, които Celio* предлага, са предназначени за всички поводи и случаи: за работния ден, за свободното време, за партита с приятели. Разнообразните серии и комбинации: от якето, панталона и ризата чак до бельото и чорапите, от пуловера и тишърта до шапката и колана, създават динамичен стил и усещане за непринуден мъжки шик. Celio* принадлежи на динамичните мъже, които търсят модерни и удобни дрехи, без компромис в качеството! За пролет-лято 2010, на фокус са графични, изчистени и модерни артикули, вдъхновени от морския бриз и яхтинга. Тези артикули са насочени към спортно-елегантните мъже, който търсят удобството. Еднакво подходящи са както за работа, така и за свободното време. Темата е преобладаващо от 100% памучни материи, които гарантират удобството и комфорта. Малки карета, тенис раета и контрастиращи яки са елеметите, които подсилват яхтената тема. Цветовете са черно и синьо, добавени са червено и бяло. Историята: спортно - елегантна мода, изпреварила времето Още с първия магазин, открит в Париж през 1985 г.и повече от 800 адреса в шестдесет страни по света, тази френска компания за мъжка мода е пример за шеметен успех. Мечтателите Марк и Лоран Гросман изпреварват очакванията за развитието на модната идустрия, създавайки марката Celio*. Съотношението между качество, дизайн и цена е перфектно. Днес тази единствено-за-мъже модна марка е лидер в своя сектор, присъства все по-убедително на международния пазар, същевременно запазвайки позициите си в родната Франция. За да разбере оригиналността на френската марка само-за-мъже Celio*, човек трябва да си припомни контекста на годините, през които е създадена марката. В разгара на осемдесетте в Париж, ежедневната мъжка мода все още е пренебрегвана. По рафтовете на френските магазини в онзи момент всичко в мъжката мода е класическо и по-скоро безинтересно. "Имахме усещането, че неофициалното и спортното облекло имат обещаващо бъдеще“, споделят необяснимата си интуиция двамата братя, и именно тя води до най-големите успехи. „Трябваше да преодолеем съществуващите концепции, да предложим огромен и пълен избор, за да затвърдим идентичността си...“ Открит на Rue Saint Lazare през 1985 г., първият магазин Celio* осъществява обещаната революция. Колекциите са показани в свежа обстановка, където клиентите лесно намират пътя си наоколо, разхождат се и свободно разглеждат дрехите. Дизайнът е оригинален! Спортно-елегантният стил е в красиви цветове и е много приятен за носене. Накратко, френската марка само-за-мъже Celio* се откроява незабавно като модна марка, която привлича мъжете. Толкова много, че около двадесет години по-късно, всеки втори французин носи Celio*! Шеметен ръст Успехът на първия магазин Celio* е толкова голям, че отварянето и на други магазини не отнема много време. "Беше време, в което откривахме до 34 магазина в рамките на дванадесет месеца", припомнят братята Гросман. Тяхната малка компания процъфтява и през 1992 г., седем години след Rue Saint Lazare, вече има мрежа от сто магазина, включително и в Белгия. През 2002 година Celio* отваря врати на булевард Шанз Елизе в Париж – като се нарежда до всички водещи марки представени на този красив булевард. Celio* не се поколебава да отиде по-далеч и през 1987 създава магазин в Бейрут! Това е и първият франчайз зад граница на френската марка само-за-мъже - днес тя има 170 франчайз представителства навсякъде по света, разпределени в пет големи области - Средиземноморския басейн, Източна Европа, Близкия Изток, Централна Америка и Азия. В страни като Франция, Испания и Италия компанията разполага със собствена мрежа. Обектите на Celio* са 336 във Франция, 50 в Италия, 57 в Испания и 33 в Белгия. В България, марката се развива бързо с развитието на шопинг културата. Днес Celio* можете да намерите в София – София Мол, Сити Център, Сердика Център София, както и в Пловдив - в Мол Пловдив. Екипът Бързият успех на френската марка само-за-мъже Celio* подтиква Марк и Лоран Гросман към мащабно структуриране на тяхното дружество. Кристиан Пимон е негов управител, а близо 3 350 служители работят в различните отдели по целия свят. Какво е общото между всички архитекти на успеха на Celio*? Страст и дух. Възможно е възрастта им да има значение, защото тя е 28 години средно. Но от особено голяма важност са мисленето и стилът на компанията, които са свързани с истинския живот. Непрекъснато обогатявани с нови стилове, колекциите в магазините са доказателство за постоянството на марката да принадлежи на съвременността. За френската марка само-за-мъже Celio* е въпрос на чест да отговори на вкусовете и очакванията на клиентите, които са различни във всяка държава.И не на последно място, Celio* е отговорна компания, която в отношенията си със своите клиенти, служители и доставчици, непрекъснато утвърждава уважението като основна ценност. Това отношение се отнася и за подбора на суровините. Предвид че проблемите на екологията, устойчивото развитие и честната търговия назряха драматично, още през 2005 Celio* произведе множество артикули, направени от памук с марката Max Havelaar. Днес френската марка само-за-мъже Celio* е съпричастна в развитието и бъдещето на Африка с колекцията “Cotton Made in Africa” .