Актуално
Водещи марки стъпват на българския пазар с магазини в най-големия
София, 1 март 2010 г. Най-големият търговски център в България ще отвори врати през пролетта на 2010 г., предлагайки уникална дестинация за забавление, хранене и пазаруване, каквато в момента липсва в София. Молът е разположен на бул. Цариградско шосе, на 5 км. от центъра на столицата и на 6 км. от летището. Заобиколен е от над 150 000 кв. м. модерни клас А офис площи, като синергията между офисни и търговски площи превръща района в най-новата и модерна зона за работа и пазаруване. Освен Карфур, лидерът в търговията на дребно в Европа, в шопинг мола с обща площ от 66 000 кв. м., ще бъдат разположени 185 магазина на голям брой чуждестранни и български брандове, ресторанти и места за забавление. Комплексът предлага на посетителите си бърз и лесен достъп до 2 800 паркоместа. Името и логото на търговския център ще бъдат официално представени пред публика в средата на месец март. Търговският център е разположен на общо шест нива – три подземни и три надземни (търговски) етажа. За улесняване на достъпа е изграден специален тунел под бул. Цариградско шосе, който извежда до подземния паркинг. Основните фактори, определящи уникалността на търговския център, са неговата концепция и миксът от наематели, които го превръщат в задължителна дестинация за гражданите на София и на региона. Целта на шопинг мола е да предложи нов стил на живот на широк кръг потребители - от тийнейджъри и млади професионалисти, през двойки и семейства с деца до по-възрастни хора. Основните предимства на търговския център са отличната локация, разнообразието от брандове, обширният паркинг и атрактивната зона за забавления. Водещи международни марки ще стъпят за първи път на българския пазар със свои обекти в търговския център. Зоната за развлечение включва: - модерен кинокомплекс на водещата киноверига Арена с 10 салона, включително 3D зали от последно поколение и над 1 795 места;- развлекателен център Playground Bowling Centre, включващ боулинг с 16 писти, център за електронни игри, 4D симулатор XD Theatre, коктейл бар и билярдни маси;- фитнес център 2 Fit от веригата Боевски със зали за скуош, бокс и спининг;- детски кът GYMBOREE, разположен на 450 кв.м;- разнообразни ресторанти и заведения за бързо хранене - Fancy, Archiv, Nordsee, Burger King, KFC, BMS, Subway, Afreddo, както и новите за българския пазар Patafritas, Gyros и Olive Oil & Oregano, Kate, Due Cavalieri.- два обекта отваря веригата Starbucks; кафе заведения отварят също така Lavazza, Caffeine, Flo Café и Fashion Victims. Водещи международни модни марки, които влизат със свои магазини за първи път в България: - пет от брандовете на испанския моден гигант Inditex Group – Zara, чийто магазин се разпростира на 1 680 кв. м. на първия етаж на шопинг мола, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius и Pull and Bear;- Peek&Cloppenburg открива най-големия моден магазин у нас, разположен на 3 600 кв. м.;- веригата за модни стоки GAP; - австрийската компания за търговия с обувки Humanic;- веригата за парфюмерийни и козметични продукти Sephora. Сред ключовите наематели в мола са още Technopolis, водещата верига за търговия с електроника в България; гръцката компания Public, която предлага уникален микс от технологични продукти, музика, филми и книги, както и веригата за спортни стоки Intersport. Секторът на търговията с модни стоки и козметика ще бъде представен и от редица известни български и международни марки – Douglas, Marks & Spencer, Esprit, Nike, Adidas, Etam, Seven Seconds, Palmers, Benetton, Motivi, Elizabeth, Puma, Mango, Terranova, Oviesse, Calliope, Andrew’s man, Mexx, Guess, Capasca, Sisley, Camel, Deichmann. Сред водещите международни брандове са също така Furla, Max Mara, Geox, Lacoste, Marlboro Classic и Playlife. Разнообразни магазини за детски стоки ще привличат вниманието на клиентите на шопинг мола. Сред тях са: Hippoland, Carnival Kids, Okaidi, Prenatal. Свои обекти ще отворят и веригите Multirama и Germanos. В мола ще бъде разположен и най-големия в България магазин на Apple, както и обекти на Orange и Inmedio . Хипермаркетът на Карфур в търговския център е разположен на 14 000 кв. м., като това е най-големият обект на веригата у нас. Следвайки своята концепция “Всичко под един покрив”, хипермаркетът ще предлага над 50 000 артикула - хранителни и нехранителни стоки, съобразени с българския вкус и традиции. Карфур ще заложи на уникално разнообразие от стоки на най-ниските цени на пазара. Хипермаркетът ще лансира нови за българския пазар концепции и продукти, фокусирайки се върху диетични и био-продукти, кафе, шоколад и бебешки стоки. Магазинът ще включва гурме секция с избор от над 600 вида вина, сирена и деликатеси, както и над 7 000 артикула от всички категории с марката Карфур. В хипермаркета си в София търговската верига за първи път у нас ще предлага Reflets de France – собствена марка на Карфур, която включва произведени във Франция продукти. Цялостната реализация на търговския център е на Карфур. Инвеститор е Assos Capital. Архитектурният проект е дело на арх. Илиан Илиев (студио “Планинг”). Ексклузивен консултант по отдаване на площите е Colliers International, България. Водещата международна консултантска компания ще осъществява също и цялостното управление на шопинг мола. За Carrefour: Групата Карфур е най-големият търговец на дребно в Европа и втори в света. Притежава над 15 000 магазина в 32 държави и осигурява над 490 000 работни места. За повече от 40 години Карфур е част от живота на над 20 млн. клиенти в Европа, Азия и Америка.В групата Карфур влизат различни по формат магазини, адаптирани към изискванията на клиентите - хипермаркети, супермаркети, хард дискаунтъри, convenience магазини и кеш & кери магазини, предлагащи голямо разнообразие от продукти и услуги на най -ниските цени. С повече от 3 милиарда транзакции на година, групата Карфур е социално отговорна компания, гарантираща на своите клиенти качеството и безопасността на предлаганите продукти. www.carrefour.com За Colliers International:Colliers International е сдружение на световно ниво между независими компании със самостоятелно управление за недвижими имоти, с 294 офиса в 61 страни. В световен мащаб Colliers управлява имоти с обща площ от 90 млн. кв.м. и разполага с над 12,700 висококвалифицирани професионалисти.В България компанията работи от 1991 година и е безспорен лидер на пазара на услуги в областта на недвижимите имоти. Понастоящем Colliers International в България представлява някои от най-иновативните и професионално планирани проекти във всички сегменти на пазара, включително офиси и бизнес паркове, търговски, логистични и индустриални площи, жилищни и ваканционни имоти. www.colliers.com/bulgaria За Assos Capital:Assos Capital e независима частна компания, специализирана в инвестициите в недвижими имоти в Югоизточна Европа. Дружеството е фокусирано предимно върху инвестиции в търговски площи – шопинг молове в централни и извънградски зони, търговски паркове и магазини на централни улици. Благодарение на отличното познаване на финансовата и инвестиционната среда и международната мрежа от контакти , Assos Capital предоставя висока стойност към управлението на дяловия капитал. В България, освен на търговския център на бул. Цариградско шосе, Assos Capital е собственик на още два офис и търговски комплекси в София. Инвеститори в Assos Capital са членове на фамилията Рестис, която развива бизнес в морския транспорт, финансовите услуги, недвижимите имоти и индустрията.www.assoscapital.com