Актуално
Дефиле на перлените усмивки – на blend-a-med 3D White Pearl!
София, четвъртък, 18ти февруари в столичния клуб „Червило” се състоя финала на конкурса за най-красива бяла усмивка – „My Cover Smile”, организиран от blend-a-med 3D White Pearl. За наградата се състезаваха 10 момичета от цялата страна, но както се случва във всяко състезание, победителката беше само една. След много оспорван финал, Яница Жекова от Димитровград спечели голямата награда – да бъде заснета в професионална фото сесия, а усмивката и да украси корицата на специалното издание на списание - Cosmopolitan Smile, което ще се появи на пазара заедно с априлския брой на „Cosmopolitan”. Събитието беше посветено на перления блясък, а гостите бяха заслепени от блестящите усмивки на 10-те финалистки в конкурса. Всяка от тях представи, уникален дизайнерски тоалет, част от модната колекция blend-a-med 3D WHITE Pearl на Виргиния Здравкова. В края на дефилето, красавиците получиха дипломи за участието си в конкурса и много внимание от страна на гости и медии. Голямата изненада за тях беше, че blend-a-med и Виргиния Здравкова им подариха тоалетите, с които дефилираха. В модното шоу взеха участие Вики от група “Мастило” и Криста, които също дефилираха в елегантни рокли на Виргиния Здравкова. Множеството красиви, перлени усмивки на събитието, доказаха безспорно, че бялата усмивка вече е по-лесно постижима с blend-a-med 3D WHITE Pearl. Експертите от blend-a-med създават един истински иновативен продукт blend-a-med 3D WHITE Pearl, който съчетава безценни екстракти от естествени перли и напреднала избелваща технология, за да осигури дълбоко козметично избелване само за 14 дни. Началото на бялата, перлена приказка за всяка от 10-те финалистки, беше поставено преди 2 месеца, когато blend-a-med 3D WHITE Pearl, стартира онлайн конкурс, в който взеха участие притежателите на едни от най-безупречните усмивки в България. Участниците публикуваха снимки със своите усмивки, а посетителите на уебстраницата гласуваха за онези, които най-силно са ги впечатлили. 10те финалистки са избрани на база най-висок брой събрани гласове от онлайн гласуването, както и от тези на журито. След онлайн фазата на конкурса, експертно жури в състав - Детелина Стаменова – главен редактор на списание Cosmopolitan, Д-р Димитър Тянков – зъболекар, Виолета Марковска – актриса, избраха момичето с най-перлената усмивка сред 10те финалистки, дошли от всички краища на България. И така както се случва в края на всяка щастлива история, победителката – Яница Жекова, само за миг стана принцеса в бялата приказка на blend-a-med 3D WHITE Pearl. За P&G Beauty & Grooming
Продуктите на P&G Beauty & Grooming превръщат красивите мечти в реалност за жените по цял свят и помагат на мъжете да изглеждат и да се чувстват отлично всеки ден. С повече от 100 различни марки в близо 130 страни по света, P&G Beauty & Grooming реализира продажби от 28 милиарда долара в световен мащаб за фискалната 2007/08 година, като това я прави една от най-големите компании за козметика и продукти за бръснене. P&G Beauty & Grooming предлага надеждни марки с водеща технология, за да посрещне цялостно нуждите за красота и чистота, включвайки Pantene®, Olay®, Head & Shoulders®, Max Factor®, Cover Girl®, DDF®, Frederic Fekkai®, Wellaflex®, Rejoice®, Sebastian Professional®, Herbal Essences®, Koleston®, Clairol Professional®, Nice ’n Easy®, Venus®, Gillette®, SK-II®, Wella Professionals®, Braun®, както и водещи престижни марки парфюми- от масово разпространените в търговската мрежа до висококачествените луксозни, международно известни марки като Hugo Boss®, Lacoste® и Christina Aguilera®. Посетете www.pg.com, за да научите най-новото и да получите подробна информация за P&G (NYSE: PG) и нейните марки.