Актуално
Служители на Пощенска банка дариха кръв в инициативата „Преливам от любов“
Днес служители на Пощенска банка дариха кръв в съвместната акция на финансовата институция и Националния център по трансфузионна хематология (НЦТХ). Благородната кампания се осъществи под мотото „Преливам от любов“. Общественозначимата кауза да се популяризира безвъзмездното кръводаряване и да се ангажира общественото внимание, като се акцентира върху нуждата от повече кръводарители, мотивира екипа на Пощенска банка за участие в инициативата. Политиката на НЦТХ в областта на кръводаряването е насочена към неговото популяризиране, за да се превърне то в самоинициатива за гражданите, да създаде усещане за съпричастност у хората към тази кауза, да асоциира кръводарителския акт с благотворителност. Амбицията на Националния център по трансфузионна хематология е да се повиши информираността на хората за безвредността и безопасността на акта на кръводаряване. Безвъзмездното и доброволно кръводаряване е едно от средствата за осигуряване на безопасни, качествени и сигурни кръвни продукти.
За Пощенска банка:
Пощенска банка, с юридическо име „Юробанк И Еф Джи България” АД, е член на Юробанк И Еф Джи Груп. Юробанк И Еф Джи Груп е европейска банкова организация с общи активи, възлизащи на 79,4 милиарда евро, и с над 24 000 служители, която предлага своите продукти и услуги в мрежата си на повече от 1700 локации и чрез алтернативни канали на дистрибуция. Юробанк И Еф Джи Груп присъства в Гърция, България, Сърбия, Румъния, Турция, Полша, Украйна, Великобритания, Люксембург и Кипър. Тя е част от И Еф Джи Груп, трета по големина банкова група в Швейцария. Повече информация за Юробанк И Еф Джи можете да откриете на www.eurobank.gr
За НЦТХ: Националният център по трансфузионна хематология инициира и се включва в различни проекти, насочени към популяризирането на кампанията за доброволно и безвъзмездно кръводаряване. НЦТХ води последователна политика, за да провокира младите хора да заемат активна позиция по отношение на кръводаряването и набирането на доброволни кръводарители в помощ на нуждаещите се. За проведените студентски кампании в рамките на 2009 г. е отбелязан ръст на включилите се доброволци, като поддръжниците на каузата станаха 1247. M3 Communications Group, Inc.