Актуално
M3 COMMUNICATIONS GROUP сред най-добрите брандове на България
M3 Communications Group, Inc. е една от най-силните бизнес марки според глобалната програма Superbrands за 2009-2010. Водещата PR компания за трети пореден път е част от престижната енциклопедия Superbrands. Изданието представя историята и пътя към успеха на 50 от най-силните марки в България. Програмата Superbrands оперира в повече от 80 страни и промотира водещите марки на националния пазар, както и добрите бизнес практики.
На тържествената церемония в Шератон София Хотел Балкан отличията връчиха изпълнителният директор на глобалната организация Superbrands Стийв Дотсън, председателят на Борда на Superbrands България проф. д-р Веселин Благоев, членовете на независимото експертно жури: Божидар Божинов, Валентин Панайотов, председателят на Българската търговско-промишлена палата Цветан Симеонов, изпълнителният директор на Българската агенция за инвестиции Стоян Сталев и др.
500 български и световни марки бяха избрани за Superbrands у нас в резултат на независимото проучване на потребителския сегмент на българския пазар, което бе проведено за втори път с партньорството на водещия институт за пазарни изследвания GFK България.
Третото официално издание на Superbrands за България е посветено на марките в сферата на потребителските стоки и услуги. Луксозният широкоформатен каталог проследява пътя към успеха и съвременните достижения на 50 от най-силните марки в България. Проектът е част от глобалната програма Superbrands, която оперира в над 80 страни и промотира водещите марки на националния пазар, както и добрите бизнес практики. За първи път новото издание е придружено от специално приложение – Responsible Superbrands, посветено на обществената значимост на социално отговорния бизнес.
Успешната бизнес стратегия може да бъде устойчива само когато предприемачите си поставят широк кръг от цели, които надхвърлят постигането на краткосрочна печалба. Мениджърите не бива да забравят интересите на потребителите, ако искат да допринесат за постигането на общата цел – стабилно икономическо развитие, устойчиво във времето. В същото време потребителите ще се превръщат във все по-значим фактор за развитието на изключително сложните пазарни отношения. Убедена съм, че пазари, на които основни играчи са отговорните предприемачи, не само са от полза за потребителите, но и дават самочувствие и ново измерение на значимостта на компаниите”, каза във видеообръщение към гостите еврокомисар Меглена Кунева.