Актуално
МЕЖДУНАРОДНАТА ФРИЗЬОРСКА ВЕРИГА STEPHAN ПРЕДСТАВЯ ФРАНЧАЙЗИНГОВИЯ СИ МОДЕЛ В БЪЛГАРИЯ
Компанията предлага на настоящи собственици на салони и бъдещи инвеститори устойчив бизнес модел и възможности за развитие в рамките на веригата
Фризьорска академия и салони Stephan стартира предлагането на франчайзинговия си модел и ноу-хау в обучението на фризьори и развитието на центрове за красота в България. От позицията на 35-годишен опит и работещи академии и салони на три континента компанията представи своето предложение за развитие на успешен бизнес към българските фризьори и инвеститори в бюти индустрията. Франчайзинговият модел, подкрепен у нас от ексклузивния партньор на марката L’Oreal Professionnel, предлага пакет от услуги, преференции и ноу-хау за развитие на фризьорски салони под марката Stephan с фокус върху добре селектирания и обучен персонал, комфортни и стилни интериорни линии и работа с професионалните продукти от портфолиото на козметичния гигант. Това, което категорично различава академии и салони Stephan от другите предложения на пазара е уникалния микс между фризьорския метод на работа и обучение, артистичния потенциал и ефективния модерен маркетинг, за който се грижат консултантите на марката. Основни предимства на франчайзинговия модел Stephan
- конкурентна цена и гъвкава финансова политика
- 35-годишен опит и инвестиции в имидж
- минимум формалности и добра адаптация към законовата рамка
- внимателно подбран, подготвен и лоялен екип
- уникалният метод на работа Stephan
- общи корпоративни линии в обзавеждане и дизайн - стил и комфорт
- търговски преференции при обзавеждане и зареждане
- високотехнологични професионални продукти от L’Oreal Professionnel
- неповторима артистична среда - колекции, сесии, участия на сцена
- ефективен маркетингов модел за развитие на салона
- непрекъсната професионална грижа за репутацията на веригата
Stephan обяви официалното отваряне и на първия си салон у нас. Това е т.нар. мастър франчайз, който олицетворява философията на марката и показва как трябва да изглеждат, работят и да се развиват салоните, част от веригата. Салон Stephan е разположен в сърцето на София на ъгъла на ул. „Г.С. Раковски” и бул. „Васил Левски”. Локацията символично подчертава стремежа на марката да работи винаги в центъра на градския живот и да влага своето въображение и артистичност във вдъхновяващи визии и качество на европейско ниво. Припомняме, че от 2007 година в България работи и академия Stephan, която ще отговаря за подготовката и непрекъснатото усъвършенстване на фризьорите от веригата. „Над 70 салона в цял свят носят името на един от фризьорските гении на Франция и нашата мисия е да запазим и развием артистичния дух и естетическия лукс на марката. Методът на работа Stephan е това, което отличава всеки професионалист, завършил нашите академии. Методът е и в основата на успеха на всеки салон, станал част от непрекъснато развиващата се верига Stephan.”, коментира новината Васил Михайлов, артистичен директор на фризьорска академия и салони Stephan в България. „В България L’Oreal Professionnel предоставя на своите партньори достъп до съвременни бизнес модели за развитие на фризьорския салон, както и възможност за усъвършенстване на фризьорите в тяхното изкуство. В тази връзка логично е нашето партньорство с марка като Stephan.”, каза Минко Църовски, генерален директор „Професионални продукти” в Л’Ореал България. „Щастливи сме, че салоните и академии Stephan избраха да работят с продуктите от портфолиото на L’Oreal Professionnel. Това, което ни обединява е стремежът за предлагане на безкомпромисно професионално качество.” В помощ на предлагането на франчайзинговия модел у нас и развитието на веригата салони Stephan е и новия Интернет сайт на марката в България. На www.stephan.bg може да бъде намерена пълна информация за обучението в академията, начина на отваряне на салон, да бъде направено конкретно запитване, да се разгледат артистичните изяви и последни колекции с марката Stephan. Академия и салони Stephan са и в Twitter на twitter.com/stephanbg и Facebook - Academy Stephan.